Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с новата ми Алфичка :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с новата ми Алфичка :(

    Значи вчера си я закарах да ми сменят ролките и ремъка и когато пичовете в сервиза ми сложиха новата ролка се се появи проблем . След като колата запали няка прблем , но след изфорсирване се появява чукане от сорта на изелов двигател което идва някъде от към единя вал ... момчетата смениха ролката с за втори път и пак има същия проблем .... някои ако може да помогне ... ще съм супер благодарен Мерси предварително ... 1.4 ТС 16 в и е двигателя :S
    Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
    Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

  • #2
    Ами явно и на твоя вариатор му е дошло времето и е за смяна
    http://clubalfaromeo.com/forum/search.php?mode=results
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
    Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
    Ex: BMW E61 530 Xi

    Comment


    • #3
      Да ама аз не съм чул вариатор да се разтрака след смяна на ремъци. Данеби да не е зацепена правилно? Със специални пети ли я зацепваха?
      166, 2.4 JTD'00

      Comment


      • #4
        Отиваш в друг сервиз и ти сменят вариатора, или поне кита Това се прави при смяна на ремаци,иначе става двойно.
        RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
        0899832271 Сашо

        Comment


        • #5
          Лагери на колянов вал, дано да съм лош пророк
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от isoiso
            Лагери на колянов вал, дано да съм лош пророк
            Добре де защо почва да трака след като се изфорцира ? А като я загася и после я запаля пак не трака ... ?Ако е лагер ще си трака постоянно ...
            Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
            Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Lisan
              Отиваш в друг сервиз и ти сменят вариатора, или поне кита Това се прави при смяна на ремаци,иначе става двойно.
              Много е прав Лисан, даже е мил

              БЯГАЙ НА ДАЛЕЧ ОТ ТИЯ "МАЙСТОРИ" щото вече си се подредил достатъчно... ама много на далеч.....

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от isoiso
                Лагери на колянов вал, дано да съм лош пророк
                градски ти на боб или на кафе гледаш?

                шегувам се ама недей с тия предсказания

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Chimev
                  Да ама аз не съм чул вариатор да се разтрака след смяна на ремъци. Данеби да не е зацепена правилно? Със специални пети ли я зацепваха?
                  стига с тия глупости....

                  1. ВАРИАТОРА е осран
                  2. Не е зацепена
                  3. Маслото е некво
                  4...... кво ли още може да бъде.....
                  5. Бегай в сервиз за италианки и отначало

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ne0
                    Първоначално публикувано от isoiso
                    Лагери на колянов вал, дано да съм лош пророк
                    градски ти на боб или на кафе гледаш?

                    шегувам се ама недей с тия предсказания
                    Просто съм го гледал същия филм с моята, пак казвам не му пожелавам на момчето да си разглежда двг отвътре Ако е на 300-400км след смяна на масло, просто дежа вю
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      да определено си трябва да я закарам на някои маистр по италянките ... а колко може да струва смяната на вариатора ...?Мерси на всички ...
                      Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                      Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                      Comment


                      • #12
                        По-правилния въпрос според мен е колко струва вариатора,щото смяната само на ремонтен комплект май не е много удачна. Та вариатор за ТС 16в е около 340 лв, смяната върви от 70 нагоре(до колко не знам).Хубавото на цялата работа е,че забравяш за тоя проблем за много време
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Нистина както казват колегите бягай в сервиз на алфа! Вярно ще се оръсиш малко но поне ще ти я нагласят и ще ти е мирно на главата.
                          Аз залагам на това, че не е зацепена праилно но ще си покаже като отидеш в правилният сервиз. Късмет! Нещата ше се наредят.
                          Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                          FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X